Ja semundja qe i hap probleme meshkujve kur pijn Viagra.

0
709

Burrat që marrin Viagra kanë pothuajse dy herë më shumë gjasa të vuajnë nga problemet e shikimit që mund të çojnë në verbëri, zbulon hulumtimi i fundit.

Shkencëtarët amerikanë analizuan të dhënat për 213,000 burra që merrnin ilaçe për mosfunksionimin erektil.

Ata zbuluan se përdoruesit e rregullt të katër drogave seksuale të zakonshme – Viagra , Cialis, Levitra dhe Stendra – panë që rreziku i zhvillimit të një sëmundjeje serioze të syve të rritej me 85 për qind.

Ai përfshin shkëputjen e retinës duke i lënë të sëmurët me humbje të shikimit.

Studiuesi kryesor, Dr Mahyar Etminan, nga Universiteti i Kolumbisë Britanike, paralajmëroi se ekziston një “lidhje e fortë” midis tre problemeve të syve dhe ilaçeve.

Dhe u bëri thirrje përdoruesve që të “kërkojnë kujdes mjekësor” nëse përjetojnë ndonjë ndryshim në shikimin e tyre.

Ekspertët kanë frikë se pilulat seksuale ndikojnë në qarkullimin e gjakut në sy, duke shkaktuar probleme me shikimin.

Rreth pesë milionë britanikë – 40 për qind e meshkujve të moshuar – janë të prekur nga kjo gjendje.

Rreth 3.5 milionë receta shpërndahen çdo vit në Mbretërinë e Bashkuar, ndërsa shumë më tepër burra e blejnë atë pa recetë për rreth 4 paund.

Dr Etminan shtoi: “Këto medikamente trajtojnë mosfunksionimin erektil duke përmirësuar qarkullimin e gjakut, por ne e dimë se ato gjithashtu mund të pengojnë rrjedhjen e gjakut në pjesë të tjera të trupit.

“Pra, megjithëse studimi ynë nuk provon shkak-pasojë, ekziston një mekanizëm me të cilin këto medikamente mund të çojnë në këto probleme.

Hulumtimi i ri zbuloi se ata që merrnin pilula seksuale kishin një rritje 2.6 herë në rrezikun e shkëputjes seroze të retinës, dyfishin e mundësive të neuropatisë optike ishemike dhe 44 për qind rritje të okluzionit vaskular të retinës.

Ndaj para se te blini viagra konsultohuni me mjekun.

Burimi: The Sun